Blox poświecony najlepszej kapeli rockowej Tokio Hotel!!-
Blog > Komentarze do wpisu
powrtot?:]

Nie było mnie tu...?? O baaardzo długo. Moze nadrobie straty. Chyba zaczne znow pisać. Ale zaparaszam na moje opko www.wszytsko-co-lezy-na-sercu-tom-kocham-cie.blog.onet.pl A teraz lece z jakąś notka;] Chyba nowości nie bedzie tylko taka zbieranina ;/ Pzdr :*:*

 

To są wakacje łez dla niemieckich fanów Tokio Hotel! Żadnych open air’ów w Niemczech; Bill, Tom, Gustav i Georg spędzają cały swój czas w innych krajach. I podczas gdy jeżdżą po Francji, Szwecji i Polsce (to jest żart?!) miłość niemieckich fanów jest zapomniana. Nie dziwi to wielu fanów TH, i jeżdżą do innych krajów aby zobaczyć ich występy. (Tylko we Francji Tokio Hotel zagra jesienią 12 koncertów). I teraz ta szalona część: Niemieccy fani, którzy pojechali do Francji, aby zobaczyć swoje gwiazdy, zostali zastraszeni, wyzywani i obrażani! Niewiarygodne! W środku rozpoczęła się prawdziwa wojna fanów! Obydwie strony chcą zespół tylko dla siebie. Obecnie francuscy fani prowadzą – i lubią się tym chwalić! Na francuskiej stronie możesz znaleźć np: “Tak, Tokio Hotel wciąż istnieją w Niemczech! Dziwne, no nie?’. Jeszcze gorsze jest to, co usłyszeli fani jadąc na koncert do Francji. „Tokio Hotel, zostawcie ten nazistowski kraj!” albo „Niemcy, uważajcie, zabierzemy wam ich szybciej, niż wam się wydaje!’ To właśnie musiały wysłuchiwać. Albo rzeczy takie jak: „Przegraliście drugą wojnę światową – teraz stracicie Tokio Hotel”. Od kilku dni przychodzi coraz więcej maili do redakcji, a na forach dyskutują o agresji między fanami. „To co zdarzyło się na koncercie w Paryżu nie jest normalne!’ pisze fanka do Bravo, ‘Chcę po prostu ich wspierać i teraz złożyło się tak, że musze jeździć do innego kraju, i obrywać od nienormalnych Francuzek!’. Szczególnie jeśli walczy się o miejsce w pierwszym rzędzie. Na forum Tokio Hotel „Moon” pisze: „Na koncercie we Francji kilka dziewczyn chciało się z nami bić, tylko dlatego że im zasłaniałyśmy’. Inna fanka pisze: ‘Byłam na szkolnej wymianie we Francji, kiedy kilka dziewczyn usłyszało, że lubię TH zaczęły mnie wyzywać!’. Niemieccy fani nie rozumieją już świata. Były pierwszymi, które pomogły TH w sukcesie. Mamy nadzieję, że w tej wojnie o Tokio Hotel nikt nie ucierpi…

Niemieckie bravo:

Wyszedł nowy POPCORN z plakatem Tokio Hotel;]

 

Czy Bill ma aparat?! Chyba nie co ludziska..?! Myśle ,ze to fotomontaż.:]

 

Fotki z Londynu:

 

Jakiś tam wywiad:

Dzisiaj w studiu naszymi goscmi na 5 minut (oni maja takie cos ze zadaja parepytan przez 5 minut... pewnie dlatego sie zgodzili ze tak krotko xD)bedzie zespol Tokio Hotel!
-wrzask-
Zadamy im pytania dotyczace dwoch koncertow zaczynajacych ich nowa trase koncertowa! Oto oni!
-piski-
Martina: Witam Was w naszym szybkim 5-cio minutowym wywiadzie... Jak leci? (po czesku)
Bill: A dzieki jest ok... Cieszymy sie, ze rozpoczela sie nasza trasa... Nie moglismy sie tego doczekac...
Tom: Taaak... Bedziemy mogli znowu dac czadu na scenie!
Martina: A jak Wam sie podoba w Czechach? To bedzie wasz drugi koncert tej trasy w naszym panstwie...
Bill: Jep...Fajnie sie tu czujemy.. Juz gralismy tu koncerty na Schrei-tour a terazbedzieny nogli znowu zobaczyc wspanialych fanow... W Pradze zostalismybardzo milo przywitani... Byly spiewy, balony... Bylo naprawde cool!Teraz czeka nas dzisiejszy koncert w Ostravie... Zobaczymy jak towyjdzie...
Martina: (nucimonsun) No wlasnie, a jak dwa poprzednie koncerty... W Pradze byla calaakcja z balonami... A W Polsce? Jak tam Was przywitali?
-Bill dyskretnie usmiecha sie do Toma-
Tom: Noo... W Polsce to bylo cos... Tam przywitali nas rownie milo... Tezbyly balony, przez moment tez slyszalem, ze cos spiewali, ale nie wyszlo im, bo moj brat jak zwykle cos gadal (smieje sie) ale to nic, bo fani byli tam naprawde super!
Bill: Noo... I jak slicznie spiewali Monsun
–usmiecha sie i podskakuje- (XD :))
Fani tam maja naprawde dobry akcent... I ogolnie Czeszki tez... Takze Rosjanki maja slodki akcent... I oczywiscie Francuski.
Georg: Jak koncertu w Polsce nie zapomne, bo fani zrobili tam ogromny transparentspecjalnie dla mnie... I zaden koncert tamtego nie przebije... Gralismywtedy Spring nicht i jak zobaczylem ten transparent to przez moment zapomnialem co gram (usmiecha sie) ale potem bylo ok
Martina: Czyli podobaja sie Wam slowianskie dziewczyny?
Bill: Jak najbardziej!
Tom: Mnie sie wszystkie podobaja (puszcza oczko do Martiny)
Martina: Aha ok... Mam nadzieje ze jeszcze kiedys przyjedziecie... Ale czas juz nas goni i musze Was pozegnac... A wiec ..do widzenia.. (po czesku)
Bill: Do Czech i Polski na pewno wrocimy

 

Na forach zawsze są publikowane zdjęcia, na których Bill ma ubraną bluze z kapturem Tokio Hotel, której nigdzie nie ma w oficjalnych sklepach. Dużo osób się dziwiło w co Bill takiego się ubrał. Specjalnie spytalismy o to Bill'a! Bill sam sobie ją zaprojektował dla samego siebie. Możliwe będzie, że takie bluzy moga być już za niedługo w sprzedaży!:-D Czyli wkrótce, mamy nadzieję że pojawi się towar Tokio Hotel- zaprojektowany przez samego Bill'a Kaulitz! Jestesmy ciekawi! Próbujemy wymyślić jakąś koncepcje dla was by w jakiś sposób zdobyć te sweterki!

Ten filmik jest poprostu boooski. Kocham go. Tom śpiewa ,,Wo sind Eure Hande'' [orgazm]

 

 

 

 

 

 

 
 
 
No i juz fotyki nie dodam bo dodałam filmik...innym razem;] 
 
I TERAZ PROSZE O POMOC!! POWIOEDZCIE MI PROSZE JAK ZROBIC MINIATURKE OBRAZKA PO KLIKNIECIU TEJ MALUTKIEJ MINIATURKI OTWIERA SIE NORMALNY ROZMIAR ZDIECIA... POMOZCIE!!! 
 
czwartek, 26 lipca 2007, boczka

Polecane wpisy

  • Dziś starocie pozbierane w jedna kupke xD

    Tokio Hotel potajemnie w Nowym Yorku! Grunt zerowy. To właśnie tutaj 11 września 2001 roku został zburzony „ World Trade Center ”. Pod nim : czter

  • Powrot:P

    Wiem... Tyyle mnie juz tu nie było..!! Przepraszam ale caały czas siedze na moim 2 blogu gdzie pisze opowiadanie :www.wszystko-co-lezy-na-sercu-tom-kocham-cie.b

  • Nowy szablon xD I TH, nowosci:]

    J ak widzicie mam nowy szablon.. dziekuje Ci..dziewczyno od szablonow..yy zapomniałąm chyba Twojego imienia..ale wpadka;/ :*:*   Tłumaczenie artukułuz &quo

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
Gość: łoza, *.zamosc.mm.pl
2007/07/30 13:11:11
masz super bloga!!!
I zajebistyyyy szablonik
-
Gość: , *.zamosc.mm.pl
2007/07/30 13:11:29
masz super bloga!!!
I zajebistyyyy szablonik
-
2007/07/31 15:36:12
Hej:* Pomogłabym ale sama się nad tym zastanawiam... wiesz ze chyba jak wstawiasz miniaturke z jakiegoś innego bloga powiedzmy ze skopiowałas (kradziej xD) (ale sama tak robie bo na bloxie malo miejsca na fotki a jak kopiujesz to Ci nie zabiera tak dużo:D:D znaczy wogoole) więc skopiowałas a niektórzy już jak nie są kradziejami xD to biorą te fotki z imageshacke np lub z photobucket czy jakoś tak i wtedy jak wkleisz tą fote to jak najedziesz na nią myszką i pokaż eci się adres np. www.imageshacke czy cośtam i jak na to klikniesz to Ci się właczy to imageshacke czy photobucket i będziesz miała normlalny duży obraz.
Nie wiem czy o to Ci chodziło ale starała się pomóc xD

ale chyba nie o to ci chodziło xD.. chodzi Ci o zmniejszenie rozmiaru fotki?? hmmm więc możesz na kompie zmniejszyć no ale wtedy Ci się już większe nie pojawi;/ hmmmm... dlatego jesli juz potrzebujesz akurat tego zdjecia to zobacz z jakiej strony jest i iiii i nie wiem:( zamotałam sie sama w sobie;/ włąsnie wiem ze to jakoś można zrobić.. Bo pewnie za dużo pojemności foty zabierają?

Więc ja już jak mówiłam po prostu kopiuje i wklejam z google czy z imageshacke t fotki. Po prostu wiesz kopiuj-wklej i wogóle mi nie zabiera miejsca:) mopżna oczywiście z innych blogów pożyczać:)):) i wtedy najpepiej dopisać photo by www.blablabla.pl nie:P

ehh no długa wypowiedz:D mam nadzieje ze chociaz ci troche pomogłam:D

zapraszam do mnie : www.billundtomichliebiedich.blox.pl

zostaw komantarz plose:(